Gwarancja
Gratulujemy zakupu Systemu Ciągłego Monitorowania Glikemii (CGM) Anytime CT3. Produkt został wyprodukowany z najwyższej jakości materiałów oraz opracowany dla zapewnienia satysfakcji i bezpieczeństwa, pod warunkiem, że jest użytkowany prawidłowo i zgodnie z przeznaczeniem. Producent udziela ograniczonej gwarancji na prawidłową konstrukcje, wykonanie i materiały. Gwarancja jest udzielona wyłącznie na produkty, które zostały kupione na terenie Rzeczpospolitej Polskiej. W trakcie okresu gwarancji, w przypadku ujawnienia wady tkwiącej w produkcie, Producent zobowiązuje się bez opłat naprawić lub wymienić elementy systemu CGM Anytime CT3. Producent ponosi odpowiedzialność za wady materiałowe i produkcyjne tkwiące w produkcie, które ujawnią się w trakcie okresu ważności urządzenia (12 miesięcy dla sensora, 2 lata dla transmitera, etui z ładowarka). Sensory przeznaczone do jednorazowego użytku są objęte gwarancją do momentu ich użycia lub do daty wygaśnięcia okresu przydatności.
1. Podstawą uprawnień do gwarancji jest dowód zakupu. Nabywca zobowiązany jest do zgłoszenia wadliwego systemu CGM Anytime CT3 niezwłocznie, maksymalnie w ciągu 7 dni od dnia wykrycia wady.
2. Gwarancja realizowana jest wyłącznie przez wyznaczony przez Producenta Serwis. Reklamacje systemu CGM Anytime CT3 należy zgłosić poprzez:
- kontakt telefoniczny z Infolinia Genexo lub
- formularz kontaktowy na stronie: www.cgmgenexo.pl
3. Po dokonaniu zgłoszenia Nabywca zobowiązany jest niezwłocznie dostarczyć wadliwy produkt pod wskazany adres Serwisu na koszt własny.
4. Podstawą przyjęcia urządzenia do Serwisu jest wypełniony Formularz Reklamacyjny na stronie www.cgmgenexo.pl i dowód zakupu.
5. Wysyłane elementy systemu CGM Anytime CT3 należy zapakować w odpowiedni karton, zastosować wypełniacze dla ochrony urządzenia przez uszkodzeniem, oznakować przesyłkę znakiem „ostrożnie szkło”. Urządzenie uszkodzone podczas transportu nie podlega gwarancji.
6. Odpowiedź na reklamację zostanie przekazana Nabywcy w terminie 30 dni od dnia odnotowania zgłoszenia na Infolinii Genexo.
7. W przypadku uznania reklamacji, w ramach gwarancji, produkt zostanie wymieniony na nowy lub naprawiony – wedle decyzji Gwaranta, maksymalnie 7 dni od dnia uznania reklamacji.
8. W przypadku reklamacji uzasadnionej, system CGM Anytime CT3 będzie odesłany do Nabywcy na koszt Gwaranta. W przypadku stwierdzenia nieuzasadnionej reklamacji, Nabywca jest zobowiązany odebrać produkt na własny koszt.
9. W przypadku zakończenia produkcji systemu CGM Anytime CT3, którego dotyczy reklamacja, nastąpi wymiana na nowe urządzenie o parametrach najbardziej zbliżonych do reklamowanego produktu.
Gwarancja nie obejmuje:
a) elementów, które uległy naturalnemu zużyciu przed upływem okresu gwarancji;
b) wad powstałych nie z winy Producenta, w tym wynikających z nieprawidłowego użytkowania, przeciążenia, zaniedbania, usterek spowodowanych nieprawidłowym ciśnieniem elektromechanicznym, itp.;
c) wad powstałych w wyniku uszkodzeń mechanicznych, termicznych lub chemicznych urządzenia (np. uszkodzenia będące wynikiem upadku – pęknięcia, urwania, złamania) oraz nieprawidłowego przechowywania, transportu;
d) uszkodzeń wynikających z działania siły wyższej, na które Gwarant nie ma wpływu;
e) niekompletnego systemu CGM Anytime CT3 bądź systemu z nieoryginalnymi elementami, z nieczytelnym bądź zmienionym numerem seryjnym (SN) i/lub numerem partii (LOT);
f) awarii albo uszkodzeń spowodowanych nieprawidłowym sprawdzeniem bądź nieprawidłową obsługą, konserwacją, instalacją albo regulacją;
g) systemu CGM Anytime CT3 z widocznymi zadrapaniami i uszkodzeniami powierzchni albo innych odsłoniętych elementów urządzenia;
h) awarii lub uszkodzenia spowodowanego użyciem części lub produktu strony trzeciej, które nie zostały wyprodukowane lub zatwierdzone przez Producenta;
i) systemu CGM Anytime CT3, z widocznymi śladami własnego demontażu i/ lub naprawianych poprzez punkty nie wskazane przez Producenta;
j) gwarancja nie przewiduje żadnej rekompensaty za szkody, pośrednie lub bezpośrednie, wyrządzone osobom podczas nieprawidłowego działania urządzenia.
Gwarancja na sprzedany towar nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z przepisów kodeksu cywilnego lub ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.