Gwarancja
Gratulujemy zakupu Systemu Ciągłego Monitorowania Glikemii (CGM) i3. Produkt został wyprodukowany z najwyższej jakości materiałów oraz opracowany dla zapewnienia satysfakcji i bezpieczeństwa, pod warunkiem, że jest użytkowany prawidłowo i zgodnie z przeznaczeniem.Producent udziela ograniczonej gwarancji na prawidłową konstrukcję, wykonanie i materiały.
Gwarancja jest udzielona wyłącznie na produkty, które zostały kupione na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.
W trakcie okresu gwarancji, w przypadku ujawnienia wady tkwiącej w produkcie.
Producent zobowiązuje się bez opłat naprawić lub wymienić elementy systemu CGM. Producent ponosi odpowiedzialność za wady materiałowe i produkcyjne tkwiące w produkcie, które ujawnią się w trakcie okresu ważności urządzenia (12 miesięcy dla sensora, 3 lata dla transmitera). Gwarancja udzielana jest na czas działania (użytkowania) urządzenia:
- 14 dni dla sensora
- 112 dni dla transmitera
- Podstawą uprawnień do gwarancji jest dowód zakupu. Nabywca zobowiązany jest do zgłoszenia wadliwego systemu CGM niezwłocznie, maksymalnie w ciągu 7 dni od dnia wykrycia wady.
- Gwarancja realizowana jest wyłącznie przez wyznaczony przez Producenta Serwis. Reklamację systemu CGM należy zgłosić telefoniczne poprzez Infolinię Genexo.
- Po dokonaniu zgłoszenia Nabywca zobowiązany jest niezwłocznie dostarczyć wadliwy produkt pod wskazany adres Serwisu.
- Podstawą przyjęcia urządzenia do Serwisu jest wypełniony Formularz Reklamacyjny i dowód zakupu.
- Wysyłane elementy systemu CGM należy zapakować w odpowiedni karton, zastosować wypełniacze dla ochrony urządzenia przez uszkodzeniem, oznakować przesyłkę znakiem „ostrożnie szkło”. Urządzenie uszkodzone podczas transportu nie podlega gwarancji.
- Odpowiedź na reklamację zostanie przekazana Nabywcy w terminie 30 dni od dnia odnotowania zgłoszenia na Infolinii Genexo.
- W ramach gwarancji produkt zostanie wymieniony na nowy lub naprawiony – wedle decyzji Gwaranta, maksymalnie 7 dni od dnia uznania reklamacji.
- W przypadku reklamacji uzasadnionej, system CGM będzie odesłany do Nabywcy na koszt Gwaranta. W przypadku stwierdzenia nieuzasadnionej reklamacji, Nabywca jest zobowiązany odebrać produkt na własny koszt.
- W przypadku zakończenia produkcji reklamowanego systemu CGM, nastąpi wymiana na nowe urządzenie o parametrach najbardziej
zbliżonych do reklamowanego produktu.
Gwarancja nie obejmuje:
a) elementów, które uległy naturalnemu zużyciu przed upływem okresu gwarancji;
b) wad powstałych nie z winy Producenta, w tym wynikających z nieprawidłowego użytkowania, przeciążenia, zaniedbania, usterek spowodowanych nieprawidłowym ciśnieniem elektromechanicznym, itp.;
c) wad powstałych w wyniku uszkodzeń mechanicznych, termicznych lub chemicznych urządzenia (np. uszkodzenia będące wynikiem upadku – pęknięcia, urwania, złamania) oraz nieprawidłowego przechowywania, transportu;
d) uszkodzenia wynikające z działania siły wyższej na które Gwarant nie ma wpływu;
e) niekompletnego systemu CGM bądź systemu z nieoryginalnymi elementami, z nieczytelnym bądź zmienionym numerem seryjnym (SN) i/lub numerem partii (LOT);
f) awarii albo uszkodzeń spowodowanych nieprawidłowym sprawdzeniem bądź nieprawidłową obsługą, konserwacją, instalacją albo regulacją;
g) systemu CGM z widocznymi zadrapaniami i uszkodzeniami powierzchni albo innych odsłoniętych elementów urządzenia;
h) awarii lub uszkodzenia spowodowanego użyciem części lub produktu strony trzeciej, które nie zostały wyprodukowane lub zatwierdzone przez Producenta;
i) systemu CGM, z widocznymi śladami własnego demontażu i/ lub naprawianych poprzez punkty nie wskazane przez Producenta;
j) gwarancja nie przewiduje żadnej rekompensaty za szkody, pośrednie lub bezpośrednie, wyrządzone osobom podczas nieprawidłowego działania urządzenia.
Gwarancja na sprzedany towar nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z przepisów kodeksu cywilnego lub ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.